Granen på plats!

Igår kväll var det dags att klä granen, men det tog en lååång stund innan vi ens kom till skott med att börja klä o pynta den. And why was that, you may ask? Joo, för att alla ljusen som vi skulle sätta upp hade snott ihop sig TOTALT, det var knutar överallt!! :D Vilket verkligen var en trevlig start när vi kom till skott med allt vid typ halv åtta också :D Men efter att ha fått träsmak i baksidan av att ha suttit på golvet o till slut fått upp alla helvetesknutar kom vi igång med pyntet, o ack så fint det blev! :DD Varje hem ska ha en fin o egendekorerad gran, det hör liksom bara till. O så här ser våran ut:



Det enda som fattas är alla klappar, men de lägger vi fram imorn!

Annars har jag haft en innehållsrik dag med en hel del fixande kors o tvärs. Under förmiddagen for jag o min käre far iväg till stan för att köpa klappar, sen hem där det blev spontanfika med bror, svägerska o brorssöner, o mot sena eftermiddagen följde jag med kära mor till Elgiganten för att hjälpa henne med att ordna min sista klapp. Vad det blev kommer ni snart att bli varse om ;]
O imorn blir det en sista kort tripp till stan innan vi går hem till kära syster för en liten smygstart på julen, för då ska kära Ludvig o Ebbsan få våra klappar innan de firar julafton på annat håll :) Det, you folks, kommer bli myspys!

Snart är det jul! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0