Juldag/Annandag Jul o storm

Det är, nja, om man ska vara petig (vilket jag är för er skull) så är det Annandag Jul just nu, men för inte allt för längesen så var det Juldag som dessvärre inte var allt för julig! Visst åt vi julrester o spelade lite Alfapet, drack glögg o hade det allmänt mysigt hemma, men vad är dealen med att det ska blåsa storm ute?! Det är helt sjukt ju!! Det är knappt nån snö, plusgrader o det blåser utav bara satan! Nej ni, hoppas detta förbannade skitväder försvinner för gott under natten så att jag kan komma iväg till älskling nu de närmsta dagarna, o att många av de hemåtresande julfirarna faktiskt kommer hem under morgondagen.

Hoppas ni har en God Fortsättning på julen, det har minsann jag även om en viktig pusselbit i mitt liv saknas <3 Men bättre sent än aldrig heter det ju.

Så småningom ska ni få se bilder på alla julklapparna! Night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0