Lisebergs julmarknad

När jag ändå har lite "catching up to do" så tänkte jag dela med mig av lite foton från när vi var på Lisebergs julmarknad i början av december. Det var första gången vi var där o definitivt inte den sista! Det var faktiskt riktigt vackert o julstämningen gick inte att ta miste på! Vi hade turen att åka dit på en söndag då de spelade in "Jullotta på Liseberg" som sänds på tv på torsdagar. Så vi stod o tittade lite på genrepet o sen en stund när de körde "live". Jill Johnson o Magnus Uggla var gäster i just det programmet, lite häftigt ;P Som en perfekt avslutning på kvällen åt vi ett underbart julbord i Lisebergs restaurant, vi kom dit hungriga o gick därifrån mättare än mättast - precis som planerat :D Vi blev så begeistrade att vi kommer att besöka julmarknaden nästa år igen, gör det Ni med! (O om Ni får chansen, checka in på Gothia Towers, som kan vara Göteborgs finaste hotell beläget precis mittemot Liseberg.. Underbart hotell!!)





Jag ståendes utanför entrén!



Mor o far ♥







Kära älsklingen ♥



Genrepet utav Jullotta



O som så mycket annat ser det mycket mindre ut i verkligheten



Syrran var också med, även om hon inte fysiskt finns med på bild ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

ooh vad mysigt det ser ut!! :D

2011-12-19 @ 20:44:53
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/
Postat av: Tobias Nietula

En otrolig upplevelse verkligen! Hoppas man kan komma dit igen nästa år :))

2011-12-25 @ 12:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0