110616

Halloj.
Idag har varit en rätt så pysslig dag. Jag tröttnade på musikbilderna jag hade uppsatta på min dörr så jag bytte ut dem mot nya o ja.. Det blev egentligen ingen större skillnad, KISS regerar fortfarande, fast med nya bilder, i samma smink.. Hehe, talk about remodeling. Sen hjälpte jag pappa med maten o bakade en god kladdkaka, o skrev även lite grann. Ibland är det skönt att få skriva av sig, lägga undan det man skrivit, o sen efter ett tag ta fram o läsa det igen. Det är nyttigt, testa't vetja!
O imorn bär det först av på möte där jag ska skriva under avtal för sommarjobbet o få lite kort info om det, o sen bär det av till Degerfors för en helg där, passande nog i o med att vi firade tio månader idag! :) Vi ska tydligen ut o fiska också,  det är bara att hoppas att vädret tillåter det!
Men nu blir det Spotify ett tag o sen försöka somna så sött. It's all about TOTO nu, längtar ihjäl till den sjätte juli, även om Maiden är först ut haha!
Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, låter ungefär som här, byter ut bilder men inser snabbt att det är ungefär samma bilder som innan i rummet ;) men det är så det ska vara :D



(och miljongrattis till söta ni!)

2011-06-19 @ 21:19:16
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0