110622

Halloj!
Idag har jag haft det urmysigt med mina två sötnötar Emy o Alma! :) De ska vara hos oss i helgen, o imorn ska vi bland annat till mammas jobb på midsommarfirande med dans runt midsommarstången o fika, så det lär bli en trevlig dag :) O eftersom de är helt begeistrade av min iPhone så lär det fotas o filmas lite grann, o några kanske hamnar här!
Annars hade SJ en av sina "ordinarie" dagar i måndags när det var dags för hemgång. Allt hade gått som planerat om inte tåget mellan Degerfors o Katrineholm hade fått åka bakom ett godståg hela vägen o därför blev försenat.. Men men, allt löste sig till slut, jag kom bara hem en timme senare, sånt man får räkna med när man väljer att resa med SJ haha.
Annars taggar jag inför jobb på måndag o Maiden nästa vecka, o då har sommaren bara börjat! :DD
Men nu blir det Celebrity Rehab innan läggdags.
Buenas noches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0