110629 - Redan onsdag!

Ja tänka sig vad den här veckan har gått fort!! Det är redan onsdag o jag avverkade min tredje arbetsdag för cirka en o en halv timme sen. O allt går alldeles ypperligt på jobbet, jag kan inte vara mer nöjd! :) Personalen är jättetrevlig, barnen likaså. Dock går dagarna lite långsammare när många barn är lediga o man som personal inte behöver hjälpa till lika mycket som t.ex. på vintern. Men det är ett givande yrke o vatten, sand o bärplockning är det roligaste att hålla på med just nu  haha :D
Imorn jobbar jag från 8-14 o sen bär det av till tåget hem till älskling innan vi tidigt på fredagsmorgonen ger oss av till Göteborg o Maiden! Så de kommande dagarna kommer bli mycket innehållsrika o häääärliga! Givetvis kommer bildbevis efteråt!
Nu ska jag fortsätta vistas i den underbara solen, vädret är verkligen på topp nu, me encanta!! :D
Viva la vida!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter alldeles underbart hörredu!! :DD Och ha det superbäst på Maiden!! :DDD

2011-06-29 @ 17:01:13
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0