Gästbloggning!

Jaha, jaja! :D

Pulvret mitt ville att jag skulle gästblogga lite, så here it comes!
Dagen har ungefär varit så här: Ätit frukost, chillat, åkt till affären, bakat muffins, ätit muffins, ätit middag, ätit muffins igen! Så här i Degerfors går man inte hungrig direkt! :D x] Annars har vi mer eller mindre bara gått runt o chillat o tagit det lugnt! :D Imorrn är det åter dags för jobb, o jag har fått sommarjobb inom OutoKumpu ifrån vecka 24 - 27. Anyway, då börjar vecka nummer två av fyra på OutoKumpu PSC Nordic Degerfors. Än sålänge har vi skyfflat bort lite jord (fyra containrar) runt omkring hela området, o så har vi monterat ner en massa skåp som ska till en annan plats. Nu väntas ungefär tre dagars diverse utejobb, sen får vi se vad dom hittar på åt oss! :D

Där var gästbloggning för den här gången, ni får ha det fint så hörs vi nån gång i framtiden! :)

Bye bye!

// Tobbe!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hehe bra där darl! :) Jag har en händig karl som kämpar på på sitt jobb! :D Medans jag bara glider runt hemma hos er o myser med djuren :]

2011-06-20 @ 07:27:40
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0