HEJ!

Nu kan vi prata om long time no see!

Jag har faktiskt saknat bloggen o att få dela med mig av min vardag o mina bravader, så nu känns det härligt att få återuppta skrivandet!
Anledningen till att bloggen tålmodigt har fått vänta är som nämnts tidigare, på grund av att Glocalnet varit ett äkta hûvve (jo tack, lite värmländska kan jag! :D) som först var tvungen att reparera några skadade rör o sen blanda ihop fakturor, PLUS att det varit så många kallade röda dagar vilket gjorde att de inte kunde slå på vår telefon o internet förrän igår morse! Men alla bekymmer är nu borta, även om det var ett irritationsmoment den tiden det varade.

Nu över till en helt annan sak: IMORN TAR JAG STUDENTEN. Läs det igen, bokstavera, skriv ner det, skriiiiiiiik ut det!!! IMORN TAR JAG STUDENTEN!!!! Efter tretton års pluggande o skola är allt över imorn, o jag får glänsa runt i min fina klänning, skor, smycken o mössa o bara njuta av livet o min stora dag. Herregud så sjukt, underbart, härligt, ofattbart, fantastiskt sjukt bra jääääkla drag det kommer bliiiiiii hörreNINI! Igår var jag o majoriteten av klassen i skolan o fixade klart klassflaggan o lakan o grejer, så nu är allt klappat o klart. Lite senare idag kommer älskling o hans mamma hit som första studentgäster, ska bli dundertrevligt! :) O apropå älsklingen min så var han här från onsdag till i måndags så det har blivit en hel del kvalitetstid med varandra på senaste, vilket alltid uppskattas ♥ O självfallet blir det en del nu med!

För er som undrar vad jag ska göra härnäst efter skolan så ser det ut som följer: Ett par veckors lov blir det först, sedan tre veckors jobb på förskola (med möjlighet till förlängning) o Maiden o TOTO i Göteborg i början av juli. Sedan blir det London med buss en hel vecka, cirka två veckor hemma o sen bär det av till Cypern i två veckor. Efter det blir det jobb igen för målet är att söka in till flygvärdinnejobb när jag har åldern inne, o det är ett tag kvar. Så ser min plan ut o den känns bra o jag är inte särskilt orolig. Fråga gärna på om ni har fler frågor rörande mina framtidsplaner, är alltid kul att svara på!

Nu ska jag återgå till allt finlir som ska göras till imorn: naglar, ben, smycken osv. O såklart ladda kameran! Bilder av de största lass är att förvänta sig! :D

Nästa gång jag skriver är jag en nybakad student!

Full of expectations /Bea

Kommentarer
Postat av: Johanna

FÖR VÄRLDENS BÄSTA BV-POLARE TAR STUDENTEN IMORGON!!!!!! :DDDDDDD GRATTISGRATTISGRATTIS!!!!!!!!



O sommaren låter riiiiktigt najsig!! :D jobb på förskola, kan det blir bättre och mer passande?! Och Cypern i två veckor.... mmmmmm!! :DD



och sen flygvärdinna, såååååå sjukt kul och spännande!! :DDD



(känner att de blev massa dubbelhakor här men vad gör det när livet e på topp?!:DDDD)

2011-06-08 @ 21:24:15
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0