Midsommar o musiktips!

Hej!

Hoppas att ert midsommarfirande blev lyckat, med jordgubbar o glass o eventuellt VISPAD grädde :D haha, det är viktigt att grädden är vispad, ja! Hursomhelst så gick ju jag o sötnötarna o firade midsommar på mammas jobb vilket gick finfint, dock fick vi dansa runt en fint dekorerad blomhink inomhus då vädret blev som det blev.. Men det gick det med, o igår firade vi här hemma med jordgubbstårta o annat midsommarfika innan vi gick på middag mot kvällningen. Både bror T, sötnötarna, syrran o hela hennes familj kom o fikade, vilket gillades starkt!! :) O middagen var riktigt lyckad också, med gott sällskap o underbart god påskmat! Jag fotade såklart en del men jag håller på att skicka över dem till datorn så de får vänta till nästa inlägg.

In the meanwhile kan jag ju bjuda på lite musiktips! :D
Här har ni tre olika låtar med två olika band men som har en sak gemensamt: De bara flyter på, inga tråkiga solon a'la Metallica-tre-gitarrsolon-på-fyra-minuter-vardera utan de är sköna, genomtänkta o helt enkelt fantastiskt bra!! :D Forget the mainstream, det här är den äkta, genuina musiken!



Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Wohooo, vispad!! xD \m/ Kul att du hade en så bra midsommardag! :*



o sköna låtar du kom med där, love 'em 8]

2011-06-25 @ 17:03:44
Postat av: Johanna

låter som en riktigt lyckad midsommar :DD

2011-06-25 @ 22:26:31
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0