På tok för tidigt

Hej hej igen min trogna lilla skara av läsare!
Klockan är när jag skriver detta 07.26, det är måndag o jag befinner mig fortfarande i Degerfors :D Jag kom som bekant hit i fredags utan större tågstrul, o sen var vi ut o fiskade nästintill hela lördagen, så då bestämde vi att jag kunde stanna söndagen också eftersom jag inte har bråttom hem när jag fortfarande är ledig o allt. Så så blev det! O fiskandet gick väl under förväntan.. Vi var ett sällskap på fyra personer som hade betalat 600 kr för våra fiskekort o vi fick med oss en firre hem. Men det var mysigt ändå o jag åker gärna ut igen någon annan dag! :) O gårdagen was one of those wonderful chillin days, vilket var välbehövligt o skönt. Att inte göra nånting ibland är bland de mest uppskattade tidsfördriven faktiskt, tro't eller ej haha.
Den här dagen kommer nog te sig som så att det förmodligen kommer bli lite (mycket) mys med hundarna o katterna o invänta hem älsklingen från jobbet, o sen hemfärd med SJ. Förhoppningsvis har SJ en av sina få mediokra dagar idag!
O medan jag ändå är i skrivartagen kan jag meddela att den här veckan är sista viloveckan innan jobbet tar vid, o att från o med på söndag kommer syrrans :) söta lilla hund Siri bo hos oss i tre veckor! Det gott folk, kommer bli supermyysigt!
Det var väl allt för nu, nu ska jag försöka somna om, då det är dödstyst i resten av huset haha..
Auf Wiederhören people!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Haha men älskling då, vaknade du så tidigt? Då hade jag inte ens jobbat en halvtimme x] Tur du kunde somna om igen :)) O tack igen för helgen, det var superhärligt allting <3

2011-06-21 @ 15:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0