Studenten 9/6-2011

Halloj på er alla hälsar en relativt nybakad student! :DD

Nu är det väl passande att jag skriver nåt om just studenten.. Men vad finns att skriva? Jag kan skriva superlativ på superlativ om hur roligt lärarnas spex var, om den stämningsfulla studentlunchen, om hur nöjd jag är med mina betyg, om det tårfyllda utspringet, det galna studenttåget o flakfärden, hur ont det gör att gå i åtta cm klackskor i nio o en halv timme, om hur underbara o gulliga studentgästerna var o hur överjäklanöjd jag är över mina presenter!!! (bland annat en sprillans ny iPhone 4, nu är även jag iFrälst!)

Men jag tänker som sagt inte skriva så mycket mer, för det finns så mycket att skriva. Generellt sett var torsdagen den nionde juni fantastiskt härlig från början till slut. Att stå o locka håret från halv sex till kvart i åtta var värt sitt slit, för ska man vara fin får man som bekant lida pin! :D
Min student innehöll inte enbart de härliga stunder som ägde rum på själva studentdagen, utan även alla förberedelser som förgyllt det senaste halvåret. Min klänning som syddes upp speciellt för mig, plakat, inbjudningskort, beställning av mat, shoppande efter skor osv. O såklart även gymnasiet som var själva stommen till studenten! De tre åren jag gått på Thomasgymnasiet har varit väldigt innehållsrika. Jag har lärt mig massor med nya saker, fått läst mycket språk som jag velat, fått lära känna sköna o unika klasskompisar o fått åka till London o Rom, bland mycket annat! Skolan ställde även upp massor under avslutningen vilket gjorde studenten minnesvärd från första stund.

Ni ser, det går att skriva hur mycket som helst om den hittills största o lyckligaste dagen i mitt liv, men nu låter jag bilderna tala för sig, o till er som läser detta som medverkade på något sätt på min student: Ett STORT tack, hoppas vi ses åter i framtiden!







































































Ett av tre lakan på flaket. O jag o en tjej till i klassen som gjorde ett annat lakan som var waaay snyggare o inte alls lika brutal som denna. Men vad tusan, det funkade ändå! :D



Ja? Vadå uttag medges ej!?











Ja det blev några bilder haha! Förhoppningsvis har de alla förmedlat de känslor som sprudlade i hela mig den underbara dagen! O jag lovar att nästa inlägg inte kommer innehålla lika mycket bilder 8)

Adíos! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

alltså jaaa, herregud!! GRATTIS ännu en gång finaste Bea!!!! :DDDD

2011-06-14 @ 22:15:15
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/
Postat av: Tobias Nietula

Yeeeeey, uppdatering!! :DDDD Bilderna blev så sjuukt bra! Du är så fin älskling :* <3

2011-06-15 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0