110626

Hejsan!

Just i detta ögonblick sitter jag på mitt rum framför datorn med en söt liten hund bredvid mig, Siri heter hon! :] Det är syrrans hund som vi ska vara hundvakt åt några veckor framöver då de å sin tur ska vara hundvakt åt en annan hund. Det är sååå mysigt att ha en liten söt spetshund här hemma! :] Hon är så snäll så snäll, o hon gillar att gosa o gå på korta promenader, så det har vi gjort idag! :D Syrran hade även med sig hunden de ska ha hemma, Ecco, en gullig o snäll schäfer :)
Så dagen har egentligen bestått utav mys med hundar, fika o solande i det härliga vädret! Imorn är min första dag på nya jobbet, vilket jag längtat till ett tag nu faktiskt, så det ska bli skönt att få börja göra lite nytta igen hehe! O jag lovar att berätta om hur allt gick imorn!

Jag avslutar med lite bilder på söthundarna! :]

Adíos!












Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Verkligen jättefina hundar :)) Mysigt att ha djur hemma igen kan jag tänka mig :] O du måste verkligen berätta allt om jobbet imorrn!! :DD

2011-06-26 @ 21:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0