110307

Tjena!

Just nu försöker jag bara få dagarna att snabba på tills pappa kommer hem igen. Ingen gillar väl sjukhus men usch, han vill hem, jag vill att han ska hem, alla vill att han ska hem så låt han få åka hem då!? :D Nu i lördags så åkte jag, mamma, Crille o älskling o hälsade på honom. O han mådde, nja, bättre än vad jag trodde han skulle göra efter endast två dagar efter operationen. Av egen erfarenhet vet jag att det tar två till tre dagar innan man är någorlunda på banan igen så jag var inte alls orolig. Han hade mått riktigt dåligt på fredagen men han har blivit bättre o bättre o sköterskorna säger att han förmodligen får åka hem på onsdag. O visst är det inte fantastiskt att all smärta han känt de senaste fem åren nu helt plötsligt bara är borta!? Knappt så man tror det.

Resten av helgen var mysig, gjorde inte så mycket, men att bara umgås är det bästa tycker jag, istället för att flyta runt på en fyllekryssning med resten av Sörmlands studenter o hoppa överbord eller att supa sönder sig o ha baksmälla i en vecka efteråt? :D Njää, studentkryssningar can grab my ASS! :]
Kommer bli en lugn vecka tror jag, har endast spanska föredrag vilken är imorn, sen kommer förhoppningsvis pappa hem på onsdag o sen efter skolan på torsdag åker jag till Degerfors då det bär av till Göteborg på fredag för att se Mustasch!! Är gryymt taggad, tror det kommer bli en som man tydligen säger, görbra spelning! :DDDDDD Ska bli skönt att få släppa allt för en tre timmar o bara få skrika själen ur sig till Ralf o grabbarna.

Ha en fin måndag hörni!



O sen så ja.. vore det kul om våren o nionde juni ville skynda sig på lite grann! :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0