110331/Nietula

Nämen tjenare, vad trevligt! :D

Idag har dagen flutit på rätt så bra, har haft massvis att göra i verkstaden, vilket jag bara tackar ja till naturligtvis! Vi håller på att göra en materialhylla, för det börjar bli fullt här o var med en massa grejer som bara ligger o skräpar, så då behövs mer förvaringshyllor! O jag o en till fick uppdraget att göra hela hyllan, som är två meter hög o ungefär lika bred. Sen under svetslektionen o restrerande lektioner så var det mest småjobb som skulles göra, lite uppriktning på vissa bitar o sånt, so it's been a good day! Imorrn har vi engelska prov (om jag inte minns fel), o det ska nog gå rätt bra för det var inte alls svåra grejer som skulle vara med, så kanske det blir ett VG? :DDDDDD x] Resten av lektionerna imorrn är bara föör tråkiga, usch! -.- Men det ska nog gå, för efter skolan åker jag hem till min älskade älskling över helgen, o det ska bli mycket härligt :] <3

Ha en fin helg ni med, så hörs vi snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0