77 dagar kvar!!



Älskade historiaböcker, åh vad jag älskar er!!
.. Eller inte. Igår när jag o TOTO var till biblan hittade vi en massa böcker till olika arbeten o kurser o den blåa hittade jag där, men som inte det vore nog så hämtade min historialärare under lektionen igår de två hyperfeta andra böckerna! :'DDD Jag har faktiskt bläddrat lite i dem idag o visst kommer de komma väl till pass till mitt arbete men än dock.. Urgh. Men jag har kommit igång bra med mitt arbete som handlar om upplysningstiden i Sverige, så det ska nog flyta på! :D

För övrigt så är det fortsatt fint vårväder o snön som kom på blixtvisit försvann lika snabbt som den kom vilket gillas starkt! :D

Annars har den här dagen flutit på bra, hade endast latin imorse då de tre sista lektionerna var inställda på grund av förberedelse inför UF-mässan imorn. Kom hem vid halv tolv o lagade en god lunch till mig själv, sen pluggade jag en stund (historia o fortsatte skrivandet på mitt PA som äger för övrigt! :D) o sen bestämde jag mig för att trotsa våffeldagen o gjorde en äppelpaj istället - vilken vart mycket mumsig!
Så dagen har varit bra o den kommer att avslutas med fin musik o eventuellt lite läsning.

Hasta mañana!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Jag kan iaf glädja dig med att våffeldagen är imorrn, inte idag :)

2011-03-24 @ 20:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0