FREDAG!!

Tjaba! :D Ett till inlägg av en bloggsugen Nietula!

Idag är en efterlängtad fredag här! Ska bli så underbart skönt att ha en lugn o härlig helg hemma, o bara ligga o dö o plugga till naturprovet på måndag vilket faktiskt för en gång skull inte är så svårt! Just nu håller vi på med kapitlet energi o det fattar till o med jag, så det ska nog gå bra! :D (Håll tummarna för mig är ni snälla!) O idag är det våffeldagen också, vilket kommer firas av mig o mor! 8D Så den här dagen verkar bli en riktig härlig sådan, med en lysande sol utanför! :] Kunde dock ha skippat stormen som har hållt på hela dagen! -.- Men men, det funkar det med!

Hoppas ni får en fin fredag o helg allihopa, så hörs vi inom en mycket snar framtid!

Btw, har verkligen fastnat på Alice in Chains nu, o jag kan starkt rekommendera låtarna Confusion, Would?, Sludge Factory o Nutshell!


Kommentarer
Postat av: Bea

Thanks my dear! :) Även om Gotthard äger ut Alice In Chains med rymdkliv ;]

2011-03-26 @ 18:04:14
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0