Beautiful day!

Sjukt bra dag det har varit o är! :D

Vaknade imorse o var så infernaliskt trött, o som den smarta tjej jag är, glömde jag ställa fram väckarklockan i söndags så jag trodde klockan var halv sex o inte halv sju när pappa väckte mig. Men det var bara att pallra sig upp! Hade tyska provet på morgonen vilket gick urbra, dock tvekade jag (som jag i princip alltid gör på prov) om jag hade skrivit rätt på grammatiken så efter att ha läst igenom allt tre gånger lämnade jag in det. Sen svenska där vi jobbade på våra tal vi ska hålla nästa vecka, sen historia där jag fortsatte bläddra i böckerna vilket gick oerhört smidigt o anteckningarna ökar i snitt med 2 ½ sida per lektion så jag är nöjd haha. Sen psykologi där jag svarade på instuderingsfrågor o slutligen spanska där jag höll mitt föredrag vilket gick kanon det med! Kort o gott, så hade jag en perfekt skoldag, önskar att alla skoldagar var som dagens!! :D

O när jag kom hem fick jag höra att jag blivit erbjuden en jobbmöjlighet imorn, då jag står högst upp på vikarielistan på förskolorna i stan o även på min gamla låg o mellanstadie skola, så jag lämnade ett meddelande på deras telefonsvarare att jag kan ta det imorn då jag bara har en lektion. Men vi får se om hon hör av sig imorn! O det känns såklart också riktigt skönt att stå som första person på en vikarielista, där har man en liiiten hålhake gällande jobb! O så fick jag mail om ännu ett jobb jag kan söka, ett riktigt lovande faktiskt där man kan avancera så det har jag nu sökt o hoppas på att få ett positivt besked nån gång i april!

Som sagt, sjukligt bra dag! :D O som det ovanstående inte vore nog är klockan halv åtta o det är fortfarande ljust ute! :D Sjuukligt nice!

Långt inlägg o så vidare, jag vet, men sådana här "dagboksinlägg" är riktigt kul att läsa sen efter några månader/ett halvår/år!



Så här glad är jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0