Mixed feelings.

Halloj!

Det blev inte så mycket bloggande sen i lördags, då jag ville umgås så mycket jag kunde med mitt pulver innan jag åkte hem o sen har jag tagit mycket tid till att vara med pappa då han för nån timme sen åkte iväg till Katrineholm då han ska genomgå sin första höftoperation imorn. För de flesta skulle det inte göra nån större skillnad om en anhörig var borta o opererade sig men jag har en mycket när o kär relation till min pappa, o efter allt som hände på Cypern o med annat han varit igenom så är det lite jobbiga minnen som dyker upp nu när han ska iväg till sjukhuset igen. Men operationen kommer gå bra o på lördag åker vi iväg o hälsar på honom så det bör gå felfritt! :)
Men, om jag inte bloggar så värst mycket så vet ni varför!

Snart ska jag hoppa in i duschen o bege mig till stan o uträtta lite ärenden innan min enda lektion som är historia börjar 11.35. Sen slutar jag 13.10 o då åker jag hem direkt o ska göra lite läxor o städa rummet. Allt för att skingra tankarna!

Ibland stör jag mig på att jag är så känslig o emotionell men va tusan, bättre det än att vara en känslokall o egoistisk idiot, eller!? :)
haha, shit vad känslosam jag är nu, dags att avsluta inlägget här känner jag.



Som slut på det här inlägget får ni en bild från sportlovet. Jag är ute o går med söta Ebba :]

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer aboslut gå bra med allting, tänker på dig och er!



Och du, du är inte ensam om att vara känslig ;)



<3

2011-03-02 @ 10:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0