Monday, monday..

Tjena!

Först o främst vill jag bara få sagt att Millenniumfilmerna är för satans bra! Jag må vara nio kattliv efter alla andra med att ha sett dem, men jag såg Luftslottet som sprängdes igår på tv o den var så förbannat genomtänkt o Noomi Rapace spelar ju bara fööör bra! O de två tidigare filmerna är inte fy skam de heller! I sommar när jag har all tid i världen att läsa annat än skolböcker ska jag sluka samtliga Millenniumböckerna :D Det är oerhört tragiskt att Stieg Larsson planerade att skriva hela tio böcker i Millenniumserien, och att bara tre böcker har fått se dagens ljus.. Men tre böcker är bättre än inget! :D

Men nu över till dagens bravader. Jag blev hemma från skolan idag då jag varit småhängig o haft feber nästintill hela helgen o jag fick inte sova så mycket inatt.. Som tur är missar jag egentligen inget märkbart på måndagarna så därför kunde jag vara hemma idag. Men jag känner mig lite bättre o ska iväg till skolan imorn o resten av veckan då jag har tre prov att göra o bland annat historia lektioner som man ALDRIG kan missa :'DDD O idag har jag fått en del pluggande gjort: tyska inför provet imorn, läst i mina maffiga historiaböcker o fört anteckningar o så har jag även skrivit lite mer på mitt projektarbete. Så jag är nöjd! :D

Hoppas den här skolveckan går fort för på fredag kommer min älskling hit! ♥

Nu blir det att hoppa in i duschen o sen lite kvällsfika.

Auf Wiederhören! :D

Kommentarer
Postat av: TOTO

Haha, du har typ varit lika duktig som jag, tom duktigare! Go Bea! Haha, jag kände mig också sjuk, så jag stannade också hemma idag. Vi hade ingen psykologi heller x)

2011-03-28 @ 20:32:34
Postat av: Stanley

haha bra synkat där! Hade vi ingen psykologi!? Men satan vad lärarn är oseriös då! :O

2011-03-28 @ 20:47:28
URL: http://rocknrollallnite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0