Trött & skrivkramp!

Gästbloggning igen ser jag! Blir lika överrumplad varje gång jag ser det.
För övrigt har dagen varit jobbig, jobbade med mitt retoriska tal på latinet, sen historia, som jag låter stå okommenterat den här gången, o religions prov som var riktigt jobbigt! Det var sex stycken äckligt analysdrypande frågor som tog lite mer än två timmar att skriva! Men jag fick med allt jag vill ha med o jag hoppas resultatet blir någorlunda bra!

Jag har varit stuptrött ända sen jag kom hem o ska väl lägga mig snart. Imorn äre latin prov o sen helg, o som ni läst så kommer killen min hit imorn för att stanna under helgen o det skall bli trevligt, var ett tag sen nu! :)

haha, tröttheten bara stråååålar igenom det här inlägget, bäst jag avslutar nu! :D

Guten-Wienerschnitzel-Nacht!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Fin blogg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0