110316

Tjaba! :D

Tyckte att det var dags för en ny gästbloggning nu, so here it is!
 

Dagen började med engelska direkt på morgonen som gick rätt så bra även om vi egentligen inte gjorde någonting. Det var nämligen så att vi skulle redovisa våran talkshow för läraren, men eftersom att värden i min grupp var sjuk idag så kunde vi återigen, för 24:e gången, inte genomföra redovisningen x) Men på onsdag nästa vecka så ska vi (förhoppningsvis) redovisa allting! :D Vi har nämligen jobbat med det här sen innan jul, o det skulle även redovisas innan jullovet också så x) Så istället för att redovisa det så hade vi ingenting att göra, förutom att läsa en bok så jag o några till passade på att spela kort istället, vilket var mycket roligare hihi! :DD Efter det var det dags för prov i taylorism (vars innebörd jag inte orkar förklara just nu) o det gick väl rätt okej kan jag tänka mig! Efter provet var det dags för att gå ut i verkstaden o pyssla med lite grejer, vilket var uppskattat! :D O imorrn är vi i verkstaden hela dagen o ska bland annat jobba på en materialvagn som ska till något företag i Karlskoga, så det är ett riktigt jobb vilket är väldigt kul eftersom att alla i klassen inkl. mig gillar att göra något som verkligen ska bli någonting, istället för att leka med en övningsbit! O igår fick vi ett häfte om allt vi behöver veta om projektarbetet som vi ska påbörja i trean men planering o allting ska vara klart senast den 29:e april, så nu blir det att verkligen planera en massa med kostnader o allting eftersom att skolan i princip inte betalar ett skvatt åt oss vad gäller material o grejer så aa.. mycket planering som sagt! x) Men det blir väl kul det med!

Nu blir det chillning på hög nivå resten av kvällen o kan för första gången på länge tagga inför skolan imorgon! :D

Ha det bra så hörs vi nog snart igen! 

O idag är det sju månader sen jag o älskling blev tillsammans <3


Kommentarer
Postat av: Bea

Yeey, gästbloggning! Du kan få ta över bloggen o råskriva om ert pa! :] o sju månader var det idag också ja. :)

2011-03-16 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0