110322 - I'm lovin' it

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här dagen faktiskt. Var supertrött imorse men blev snabbt pigg av den klarblå himlen o solen som var på väg upp när jag cyklade iväg till skolan. Hade tyska, svenska o historia o allt gick mer än väl, but you girls know what I'm talking about. O varje månad är värken så outhärdlig att jag knappt orkar sitta uppe för att det värker så mycket, uuurgh! Om jag endast hade haft psykologin kvar hade jag kunnat gått hela skoldagen men magen värkte nåt enormt, likaså benen o svettningarna började strömma fram så nä, jag åkte hem tidigare.. Men det var välbehövligt, för ända sen jag kom hem har jag legat i sängen o läst o försökt vila bort värken, vilket funkar, förutom när man väl kliver ur sängen :'D But it's just that time of the month.

Men som lite tröst, o faktiskt något välbehövligt, har jag beställt lite nytt från La Redoute, bilder på det kommer senare.
Jag älskar verkligen deras kläder, för de är så personliga o passar mig o min smak perfekt, för en gångs skull gillar jag nåt franskt ;]

Morgondagen hoppas jag kommer bli lika effektiv som söndagen, för då ska jag o käre TOTO åka in tidigare till stan o låna böcker på biblioteket o skriva klart religion o en massa psykologi! O så får vi inte glömma historia lektionen såklart. Är lite taggad till att komma igång med fördjupningsarbetet i psykologin nu! :D

Ha en fortsatt härlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: Teija

YEY US! :D

2011-03-22 @ 18:33:24
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se
Postat av: Teija

YEY US! :D

2011-03-22 @ 18:33:35
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0