Goiga lördag!

Hey hey hey! :D

Jag börjar känna mig smått hotad av min käreste, för det känns som att det kommer fler gästbloggningsinlägg än ordinarie inlägg so I have to keep it up! :D

Hursomhelst så vaknade jag halv nio imorse! Tror det fortfarande inte, o sur blev jag över det också när man är ledig o kan sova hur länge man vill, men icke sa nicke! Dock fick jag tillfälle att äta en låång o supergod frulle o sen hann jag med att småstäda rummet lite också så nothing to complain about. Sen har jag även hunnit med att baka en supergod blåbärscheesecake o även lite pluggilugg. Det blev tyska o latin idag o det gick mycket bra! För er som kan tyska blev det lite RIA, BEDA, bestämda artiklar o rumsbeskrivningar att läsa på om idag, o för er som kan latin vart det lite medeltidslatin o medeltidshistoria :D Imorn blire till att plugga religion då provet på det skall skrivas på torsdag. Men allt känns bra o det känns som att jag har skolan o allt vad det innebär i någorlunda kontroll, at least for now!

Till sist får ni bilder på vad jag fick hem med SRS paketet jag hämtade ut igår:



Solklänning!



O den här snygga hatten som jag fick gratis för att jag är sån trogen kund. haha! Den skall användas på Maiden :D



O det bästa av allt, Need To Believe, Gotthards sista platta som jag suktat efter så länge! Underbara o genomtänkta låtar, mmmm..

Ha en fortsatt go' lördag!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Haha no way man! Du är evigt ohotad av mig vad gäller inlägg! :]



O riktigt fina grejer du köpt älskling! :D Klänningen var riktigt snygg! (Y) O hatten var rätt cool också hihi! Den kommer göra susen på Maiden sen! :D

2011-03-26 @ 20:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0