I was born to love you. ♥

Tjena!

Skoldagen var medioker o bra. Kunde dock haft ännu längre sovmorgon då latin/tysk lärarn var sjuk idag med, men jag satt o gjorde lite annat vettigt på lektionen så det gick bra ändå! :D Sen flöt historian på bra, på religionen fick vi läsa i Koranen o jag störde mig på dennes tro om genus, äktenskap respektive skiljsmässa o om bärande av slöja etc. Jag kanske tycker helt pajko om det, jag vet inte, jag är öppen för diskussion om det iaf :] Sen på svenskan hade vi redovisningen som gick helt okej, hade kunnat filat mer på vissa grejer men vi lärde oss utav varandra o det är ju bara bra tills vi själva snart ska ut på arbetsintervjuer o dyl!

När jag kom hem ringde jag upp pappa direkt som haft en minst sagt jobbig dag. Under operationen var han inte nedsövd men han fick ju smärtstillande o så men ändå hade han ont o fick höra när de höll på o borrade o hamrade.. Narkosläkaren kunde tyvärr(!!) inte höja dosen för narkosen för pappa fick inte bli helt nedsövd.. Men efter fyra timmars lidande skickades han till uppvaket o sen till sitt rum. Han mår iaf under omständigheterna bra, imorn blire sjukgymnastik o träning av nya höften, så det ska nog allt gå bra! :) Det blir lite mycket skrivande om det här nu men you know the drill: min blogg, fritt skrivande o jag går alltid tillbaka o läser det jag skrivit så yeah.

Imorn blire iaf skola, stan o sen hämta upp älskling som kommer hit i helgen igen ♥ Så helgen kommer bli mysig som den alltid blir när jag får spendera den med min älskling :*

ttyl dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0