110205

All the job hunting seems to finally be paying off! :D

I skolan under lunchen fick jag ett samtal från en tjej från ett företag som jag sökt jobb hos i Stockholm. Hon informerade om jobbet o frågade mig vad jag tyckte om det, o jobbet låter riktigt roligt o spännande, men då tjänsten är på 50% under provanställningen känner jag att det iaf inte just nu, är mitt förstahandsval. Men jag kunde återkomma senare när jag har mer kött på benen om andra jobb, o det känns ju tryggt o bra! Det närmaste jag är i jobbväg nu är i Karlskoga, dit jag ska på arbetsintervju nästa lördag. Om jag tar jobbet vilket kommer sträcka sig från juni till augusti kommer det vara på 75% Inte fel så långt, men då London inträffar under den perioden behöver jag ta ledigt, o enligt den killen som ska intervjua mig så är företaget till 98% helt emot att begära ledigt för sommarjobbare, o jobbet är inte såå mycket värt för mig så att jag tänker ställa in London. Men om det går att kompromissa med ledighet ändå så lutar det åt att jag tackar ja. Så det är spännande tider nu, o då har jag inte fått svar på andra jobb jag sökt än, så jag får spänt vänta o se hur allt ter sig! :D

Annars har dagen varit helt okej med skola o dyl, o det är riktigt skönt med fredag imorn! Jag längtar till lördag då det bär av till Stockholm med mamma, bara gå runt en hel dag o koppla av o få njuta lite. Mina förhoppningar är att hitta studentskor o ev. väska i das Hufvudstad, o det ska nog inte bli så svårt :D

Bis morgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0