110512

Tjohej, kanske är dags att ta sig tid till att skriva om de senaste dagarnas bravader!
Jag jobbade både tisdag o onsdag vilket var riktigt kul! Det är väl ingen som har missat att jag fullkomligt älskar barn så ett jobb på förskola är inte helt dumt då hehe! Jag jobbade på småbarnsavdelningen o vi var mest ute i det fina vädret. Igår, onsdag jobbade vi alla övertid då vi hade fixarkväll o alla barn o föräldrar var där o hjälpte till o grillade korv, så då var man rätt mör i kroppen, efter nio o en halv timmes jobb i sträck, men det var det värt! :D Lönen kommer in på kontot nästa månad o det var riktigt kul att få ett break från skolan o få jobba praktiskt för en gångs skull. O jag gör gladeligen om det! :D

Dagen idag har varit skön med skapliga lektioner o jag har spenderat tiden hemma med lite plugg, musik o glass. Snart blir det till att packa inför helgen då jag åker till älsklingen, dock blir det ingen intervju då han som skulle intervjua mig ringde tidigare ikväll o ställde in den för att de redan hade anställt tillräckligt med folk. Lite drygt kan tyckas då man kallar någon till intervju för att de är intresserade, so I call it bad planning.. Men så är det med det o det går inte att göra så mycket åt det, är bara att se framåt istället! :D O helgen blir ljuvlig oavsett intervju eller inte!

Hope y'all are having a good week, o att ni får en skön helg, med Eurovision också, vi får nu se om herr Saade lyckas med sin oerhört ambitiöst skrivna Popular ;P

Jag avslutar med en bild på min studentklänning! Let me know what you think!


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Sjukligt fin klänning älskling! <3 Kom hit nu då, jag längtar ju efter dig!! :( <33

2011-05-12 @ 20:33:48
Postat av: Johanna

Jättefin, känns som om den passar dig:D

2011-05-12 @ 23:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0