110516 ♥

Tjoho, dags för en liten lista!

1) Igår åkte jag, mycket motvilligt hem från min älskling efter en kanonhärlig helg hemma hos honom.
2) SJ trotsade fredagens otursdag o jag kom fram i tid o hem i tid!! *Applause*
3) Hos älsklingen grillade vi grillspett, åt mjukglass, bakade världens godaste chokladmuffins o åt i princip hela tiden, som vi jämt gör haha..
4) Eric Saade kom trea i Eurovision o alla schlager-svenskar har kommit ur sina svåra depressioner :D
5) Finland var inte värda VM-guldet igår, vi ägde matchen o turneringen från första början.
6) Jag sitter o pluggar psykologi inför provet imorn o är sugen på choklad.
7) Idag firar jag o T nio månader vilket känns helt galet o helt galet underbart ♥♥
8) Nu ska jag ner o slänga ihop en smarrig kladdkaka!

Adíos!

Kommentarer
Postat av: Tesso

NIO månader?!!

SHIIIIT! grattis!! :D

2011-05-19 @ 17:24:38
URL: http://tesso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0