It is finally finished and handed in!!!

Lyckan är total, obeskrivlig, fantastiskt härlig och lättande!!! O varför då, you may ask!? Jo, för att jag lämnade in mitt projektarbete idag, yes I did!
Efter närmare 5 ½ månads jobb på den så blev den till slut 20 sidor plus loggboksredovisning på två sidor. Ämnet är det brittiska språket med fokus på dialekter o accenter, o med viss tyngdpunkt på de så kallade non-native English speakers, yes indeed! :DDD haha, det var trixigt att få ihop en snygg layout, men till slut så gick det o jag är verkligen helnöjd! Tycker jag fick med det mest väsentliga o det mest intressanta o viktigaste, o det var oerhört utvecklande att få skriva det hela på engelska också.
Det är en stor börda som släppt nu, när projektarbetet hela tiden legat o gnagit i en under hela trean, den har alltid funnits där som något stort o viktigt intill de andra uppgifterna man har haft att göra. Men nu är den som sagt klar, finished, finito, und alles som det können kallas! Nu är det bara att spänt vänta på betyget, förhoppningsvis blir det som jag tänkt mig.

För er som eventuellt vill ha ett ex hemskickat kan ni ju höra av er ;P

haha, nu blir det fortsatt chill med Spotify, jag tycker jag förtjänar lite vila i eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0