Update!

Äntligen har jag tillfälle att skriva ihop ett inlägg!

Jag har nämligen inte haft nåt internet sen i torsdags då både det o vår hemtelefoni släcktes ner för att nåra idioter till grävmaskinister inte kunde undgå att kapa av en ledning. Enligt killen på support på Glocalnet kommer våra tjänster fungera som vanligt igen inom två-fyra dagar, o det har gått två dagar nu, så förhoppningsvis fungerar det när jag kommer hem! Jag fick lite smått panik då jag skulle skicka in två viktiga arbeten i torsdags men det fixade jag med ett USB-minne från skolan så det ordnade sig. Apropå skolan så sitter jag nu o skriver på mitt religionsarbete som ska in nästa vecka, vilket går riktigt bra, snart är det bara avslutningen kvar. Sen är det latin o då vankas det prov, sen äntligen hemgång. O nu är det bara en helvecka kvar av skolan, o två skoldagar veckan efter, sen är jag klar med allt i skolan!! Känns så ofattbart, nu ser man äntligen ett slut på det hela :O Det ska bli sååå underbart, iiih, JAG ska ta studenten. haha, jag vet att jag har en tendens till att tjata om det men gaaah, it's actually happening!

För övrigt så ska KISS medverka på en "KISS Kruise" den 13-17 oktober!! Kryssningen avgår från Miami till Bahamas, o världensbästaband kommer bjuda på två konserter, varav den ena kommer vara inomhus, där de kommer spela akustiskt UTAN SMINK! Det blir som MTV Unplugged all over again! Men det ska ju såklart kosta nååågra tusenlappar för mycket.. Wuuuääää! But still.. vilken grej, men allt för att Gene o grabbarna ska få pengar, men visst jobbar de fört!



NU ska jag återgå till skrivandet, får se när jag skriver här igen, om det blir till helgen.. Ha en kanon helg hur som helst!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Blääää, varför kan inte kryssningen gå mellan Degerfors - Strängnäs för?? x[

2011-05-21 @ 11:54:12
Postat av: Johanna

Oooh herregud, snart tar du studenten Bea!! :O :D



Vad händer sen?? (sorry om du skrivit det, har nt hängt med ;)) :D

2011-05-23 @ 22:33:33
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0