Uppdatering..!

Nämen hej hej!
Jag är frustrerad över att Glocalnet inte kan koppla på vårt internet..! Först var det som bekant en/flera kablar som var av o nu är det fixat fast nu har tydligen fakturorna gått om varandra vilket innebär ännu mer krångel.. Men imorn ska jag få fason på det, yes I will :DDD
Annars har livet flutit på, jag har fått reda på några betyg o jag är nöjd med alla så det känns bara bra! Sen fick jag ett trevligt mail igår där det stod att jag är välkommen att jobba på förskola tre veckor i juni/juli, o självfallet tackade jag ja! :D Det är ett roligt o socialt  jobb o innebär dessutom cash så det är jag förväntansfull inför! :D Sen närmar sig studenten med stormsteg också, o nästintill allting är fixat! Klänningen är hämtad o skor o väska inhandlades så sent som igår :) Allting är helt i min stil o jag är verkligen SUPERnöjd!! Nästan allt småplock är klart också, o på onsdag väntar mösspåtagningen! :DDD Jag är så ivrig, förväntansfull o taggad till tusen till studenten, men ändå känns det fortfarande så overkligt.. Haha, good times :)
O älsklingen min kom hit i torsdags o åker hem imorn. Lika trevligt som vanligt har vi haft, jag o min älskling <3
There you have it, en liten uppdatering. Hoppas det duger så länge tills internet funkar igen (skriva blogginlägg på iPhone is some awesome shit <\3)
In the meanwhile, ha det fint sålänge!
/Bea

Kommentarer
Postat av: Johanna

Guud, grattisgrattisgrattis till jobbet Bea!!!! :DDD

2011-05-29 @ 23:38:22
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0