110501

Jisses vilken produktiv helg det har varit! :D

Igår åkte jag först o handlade lite till maten o gjorde även middagen på egen hand vilket blev potatissallad med överdrivet goda grillspett! Snacka om att grillningen kom tidigt i år, redan i april! O två grillningar har det redan blivit, o fler skall det bli! Sen har jag jobbat febrilt med PA:t, som jag i överenskommelse med min handledare ska lämna in på onsdag. Kan knappt fatta att det efter ytterligare några finjusteringar kommer vara klart!! Sammantaget hamnar det på en 15, 16 sidor, så det blir en del haha! Sen har jag även gjort klart en massa svenska uppgifter som är inskickade. Det är bara att beta av allt som är kvar nu, en efter en ska de in. I tvåan var man vid den här tiden coollugn o bara vandrade runt i skolan i vetskapen om att det snart var dags för ens sista sommarlov. Det är nååågot annorlunda det här året.. Men attans vad det kommer vara värt det när jag står i skolan, i full studentmundering o redo att springa ut! Dagen D, come fast, will you!?

O just DET, i fredags kom Tobbe o Maria med bebisen o våldgästade, supermysigt var det!! :] O den lilla heter nu Saga, Saga Lundin. Lilla Saga är helt underbart söt men sååå grymt liten! 43 cm o väger bara 2,2 kg.. Jag trodde nästan jag skulle tappa henne när jag höll henne haha. Bilder på henne kommer i slutet av inlägget :]

O imorn är lovet slut o skolan börjar igen. Jag trodde jag skulle vara mindre taggad än vad jag faktiskt är, men jag har en bra känsla, för pluggandet går verkligen urbra just nu. And let's keep it that way, shall we!? :DD

Här har ni söta, söta Saga:









Lyckliga föräldrar! :)


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Iiiih, hon är så söt!! ^^

2011-05-03 @ 11:36:59
Postat av: Tobias Nietula

Iiiih, hon är så söt!! ^^ Snacka om att hon sover gott i din famn :]

2011-05-03 @ 11:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0