Sjätte juli!!



Dessa biljetter håller jag håååårt i min hand, o jisses vad jag längtar dit!!! Maiden ska såklart också bli grymt kul för deras scenshow sägs vara spektakulär and all that, men TOTO är ett av mina favoritband o hos dem är det musiken som till 100% står i centrum. Det var ett tag 2008-2009 där det bara var KISS i princip hela tiden, men sen kom TOTO in i bilden igen o då på fullt allvar. Jag trodde det var kört att få se dem live efter "avskedsturnén" 2006 (både KISS o TOTO verkar ha svårt att lägga av :D) men när de utannonserade den kommande Europaturnén blev jag så gryyymt lycklig! Jag fick biljetterna av min käreste o hans föräldrar i studentpresent,  perfekt present!! Den sjätte juli bär det av till Trädgårn för att se dem, det kommer definitivt vara en av höjdpunkterna i sommar!

Det känns som att jag bara lyssnat på dem den senaste veckan haha, här är några av favoriterna just nu:



O försök att bortse ifrån de enormt moderna musikvideorna haha, det enda de aldrig lyckades få till!

We can make it tonight
If you give me the sign
And I'll be by your side
I've got the feeling it's right
We can make it in time
We can make it tonight

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Hihi weei!! ^^ Ska bli überkul att få se dom! :] O de, också liksom KISS, kan inte göra musikvideor haha! xD Men bra musik är det iaf! :D

2011-05-06 @ 17:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0