111120

Godkväller once again!

Det har varit en skön helg o framförallt en skön söndag! Igår var en sån där slapp latdag när man inte gör nåt speciellt o inte har nåt inbokat. O idag hade vi först lite fikagäster på besök på förmiddagen o sen mot eftermiddagen/kvällningen var vi iväg på lite kalas för min stora systerson Ludvig som fyller 12 år imorn!! 12 år! Det är sjukt vad tiden går fort!! Jag kommer fortfarande ihåg när vi besökte honom på BB, o hur speciellt det var att bli moster för första gången.. :] O när han började på dagis, o nu går han i femman o ska börja i högstadieskola till nästa höst! Det ni! :D O bara det faktum att han fick en Smartphone i födelsedagspresent idag fick mig att börja känna mig lite smått gammal haha! Så ett stort grattis till min fina systerson! <3

Nu väntar alldeles strax en god natts sömn tills imorn, då jag ska följa med pappa till Katrineholm för lite förberedelser inför andra höftoperationen. O sen måste jag ju bara skriva något om Lasse Brandebys tragiska bortgång natten till idag! Så chockartat o så oväntat! Han har bidragit till många människors skratt o gestaltat flera roliga o genomtänkta karaktärer.. En härlig skådespelare o person. RIP!

O Guten Nacht!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0