111128

Morrn!

Just vid denna tidpunkt ligger jag halvt om halvt däckad i min säng med vad som verkar vara en influensa. Halsont, snuva, bomullsfyllt huvud, ont i hela kroppen o feber. Men inte deppar jag ihop för det :D Jag antar att det är sånt man får stå ut med innan man blir helt immun mot alla bakterier på dagis ;] Så planen för idag blir att vila o slöa o emellanåt fortsätta med julpynt o att slå in julklappar! :D För jo minsann, i helgen kom älsklingen hit igen o då åkte vi bland annat till Stockholm för att först o främst fixa min iPhone som drabbats av sprickor i både fram o bakskärmen, o någon bättre service går inte att bemöta tror jag! Vi kom in, de tog emot telefonen, jag fick ett kvitto o en reparationstid på 40 minuter! Så medans vi gick runt o strosade på stan gjorde reparatören sitt o efter precis 40 min så gick vi in igen o hämtade den. Helt otroligt!! Så om ni äger någon Appleprodukt o någonting med den måste fixas - vänd er till iPhonereparation.se på Odengatan 27 i Stockholm! :D (De är mer än värda mitt PR)

Annars vandrade vi runt i centrum o fyndade en hel del julklappar samt hade det allmänt mysigt <3 Det är alltid lika härligt att se all julbelysning ute på gatorna o alla dekorationer inne i affärerna! Nu fattas bara snön o julen, för visst kommer man längta lika barnsligt till julafton som man gör varje år?! :D
Lördagskvällen avslutades med myspys framför teven med Emy o Alma som sov över <3

/Nä, nu ska jag åter sluta mina ögon till min beauty-flu-sleep :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0