111130

Idag är det onsdag o jag känner mig mycket bättre än i söndags/måndags, tack o lov! :D Nu dras jag "endast" med lite rethosta o snuva, men förkylningar är inget jag har eller tänker ta på för stort allvar :D
Under mina reinkarnationsdagar (ja, jag kände mig halvt döende där ett tag) så har jag bland annat packat in julklappar, julpyntat o bakat en stor sats med lussebullar! Med andra ord kan man säga att julen har börjat knacka på dörren! För att det ska kännas desto mer verkligt att det är den första december IMORN så får gärna snön komma o hälsa på här i kära Stränkan, för as of this moment skulle det lika bra kunna vara september, o jag har ju redan fyllt år såatte!

Annars hoppas jag att kunna dra iväg på lite fler konserter här framöver, förutom Paul McCartney i Globen den 10 december :) Några jag verkligen vill gå på är Mustasch som spelar i Göteborg i mars, för de var ju typ mer än awesomely fantastic i mars förra året! :):):), o Bossen på Ullevi den 28 juli vore ju inte helt fy skam heller! Biljetterna till första spelningen såldes såklart slut direkt när de släpptes imorse, men att fylla Ullevi två dagar i rad? Nja.. Förhoppningsvis försvinner inte den andra biljettskaran lika fort som den första :D O KISS verkar ju vilja invänta Europa till 2013, men den som väntar på nåt gott..... :D



Min första sats lussebullar! FYI var de MUUUMS, o på lördag ska jag o älskling baka ännu en sats! :D Julmys!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ooh det är så gott med lussebullar :D

2011-12-05 @ 12:39:22
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0