Gla' o knasi'!

Godkväller på er allesamman!

Som ett tecken på att jag fortfarande lever tänkte jag skriva ihop ett litet mikroinlägg. Sedan i tisdags har jag jobbat stenhårt med alla goa barn, o vet ni vad? Jag stormtrivs som fisken i vattnet!! Även om jag inte har som mål att arbeta inom barnomsorgen så är det ett otroligt roligt o givande extrajobb o en av de jobbkategorierna där det nästintill alltid behövs extrapersonal. Jag tjänar pengar, arbetslivserfarenhet o får gosa o träffa barn varje dag, både stora som små! :D I love it! Men imorn när det är fredag o arbetsveckan är slut så ska jag gå o köpa en stor, fet godispåse o bara må gott o känna mig nöjd med veckan! (Extrakalorierna får jag förbränna med Siri på lördagens långpromenad..)

Till sist bjuder jag på två glada o knasiga bilder!




Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Hihihi, vilka söta bilder ^^ :] Du är så fin hjärtat! <3

2011-11-18 @ 17:43:38
Postat av: Johanna

Ooh låter härligt att du trivs så bra på jobbet!! Och bilderna livade verkligen upp min annars trista söndagskväll :D

2011-11-20 @ 18:22:21
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0