Bilder bland annat!

Hejsan hejsan!

Det börjar bli riktigt mörkt ute nu, o alldeles för tidigt också.. Vid tre börjar det mörkna o vid fyra så är det becksvart! Det är bara att konstatera att vi går mot mörkare tider, men med lite mysiga tända doftljus skall det nog gå att genomlida! :)

Häromdagen var iaf jag o Siri ute på en av våra dagliga promenader, o då brukar vi gå igenom ett mindre skogsområde där jag alltid släpper henne lös en liten stund så hon får springa av sig all den energi hon hushåller med! Då passade jag på att fota henne i alla sorters vinklar, o resultatet blev faktiskt riktigt, riktigt bra! Det är svårt att släppa kameran när man har ett sånt fint fotoobjekt som den lilla vita sötingen ♥ Eller vad säger ni?



Närbild ♥









Alltid lika farlig med sina kottar! ;]











Pinnar är också en favorit.









För övrigt har den här veckan gått förvånansvärt fort, det är redan fredag imorn!! O då kommer älsklingen hit igen o vi ska ha det allmänt myspys o dra iväg på Electric Boys som jag nämnt tidigare, o DET, you folks, kommer bli grymt svängigt!

TTYL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0