Writing the half in English.

Godkväll!

Måndagen lider mot sitt slut, o imorn vankas en ny dag med lite jobb! Känns riktigt härligt för min del, det blir småbarn på en annan förskola som jag jobbade hos i somras. Förhoppningsvis blir det jobb iaf två dagar, man kan ju iaf hålla tummarna fört! :D O visst blir man stolt när man är en eftertraktad vikarie, skadeglädjen är stor o man sliter som ett djur för det lilla man får :) För tillfället så funkar det alldeles ypperligt!

O den nyss gångna helgen var också ypperlig, Electric Boys levererade trots den oerhört l i l l a lokalen o det svikande publikantalet, men jag o T var nöjda and that's the main thing, right?! :D Jag vill definitivt se dem spela på ett större ställe nån annan gång, där de kommer helt till sin rätt, o det SKA bli av! Några schyssta bilder fick jag till också, you'll see 'em in the near future.

And just because I love this writing-in-English-thing.. uhmm..
Näe, det blir allt för nu, sleep's required for tomorrows assignments.

You have a good one! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0