111003

Glad måndagskväll på er!

Jag, till skillnad från er flesta andra, har haft en skön ledig dag, vilket kändes lite udda imorse när jag jobbade hela förra veckan, men det finns väl inte någon som har skadats av lite sovmorgon? :D Dagen har gått till lite allmänt pyssel, jobbsökande, bakning o musik, o om inte nån uteblir från förskolan blir det förmodligen en likadan dag imorn också.

I lördags for iaf jag, älskling, mina kära föräldrar, syrran, Ebba, Carina, Emy o Alma till Stockholm för att fira mammas 60-årsdag! Det blev en riktigt lyckad dag fylld med shopping, god mat o allmänt skôj! :) Huvudsaken var att mamsen blev nöjd o det blev hon med goda marginaler ♥ Hon fick även sin efterlängtade Michael Jackson tavla som hon önskat sig så länge, dessutom i 3D! Nu gäller det bara för henne att hitta en perfekt plats för den ;P

Jag avslutar med lite trevliga bilder från lördagen:



Födelsedagsbarnet! ♥









De blir alltid lika fina på bild o är alltid lika fina i verkligheten, mina älskade o bästa o finaste brorsdöttrar o systerdotter! ♥♥

Fortsatt glad måndagskväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0