111005

Guten abend!
Just nu ligger jag halvt om halvt utslagen i sängen med Mr. Kimball o tidiga TOTO som sällskap. Är helt slut efter jobbet idag, varför förstår jag inte riktigt, för jag avverkade inte så många timmar idag, fem o en halv för att vara exakt, men å andra sidan tar det lite kraft att springa runt med en missnöjd ett o ett halvt åring i famnen medan de större barnen vill ha hjälp med nåt annat! :D Men min förkärlek till barn har omformats till en arbetsskada nuförtiden hehe :D O inget jobb är inbokat för morgondagen iaf, men allt kan ändras. Dock skulle en rejäl slappdag med musik o läsning tillsammans med en härlig långpromenad med vovvan inte vara helt fel, but time will tell som det så fint heter.
Annars längtar jag till helgen då älskling o Annica kommer på besök, bland annat för att gå på marknaden här i stan! :) O klyschigt nog så träffades jag o min älskling för första gången vid förra årets marknad, så det blir lite nostalgi i helgen också hihi :)
Now if you excuse me - I'm going back to doing nothing! Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0