111013

Jag är fortfarande begeistrad över appen att jag ger er ett kvällsinlägg, o DET NI, det händer inte varje kväll! :D
Under kvällskvisten kom några bekanta på besök över lite smörgåstårta o kaffe, vilket var trevligt. Allra trevligast var smörgåstårtorna, muuuums! Hehe, matglad o glad ska man vara, för nu blev jag helt plötsligt på ett dunderbra humör, mer gladare än vanligt, o varför vet jag inte, but who cares?! :DD Det är som roligast att vara på bra humör när man inte har någon större anledning!

Nu hade jag tänkt att förflytta mig till musikens underbara värld innan läggdags, med lite Dynazty som en brittisk fb vän bad mig kolla in o så lite Sir Paul McCartney eftersom jag förmodligen ska gå på hans konsert i Globen i december tillsammans med min Beatles & Paul - galna kille! :D

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0