Om sanningen ska fram:

Innan jag påbörjar mitt ursprungliga inlägg vill jag bara att ni alla ska veta att Eric Amarillo är en av många anledningar till att jag inte alltid är stolt över att vara svensk. För jag menar, om sanningen ska fram, vill du ligga med mig nu på 50 kvm? HELLO, good luck with all the translation mr. Synthman! :)

Men hörni, nu är det faktiskt torsdag kväll o imorn är det fredag o en härlig helg är på intågande, vilket ska bli trevligt eftersom kära T ska hit över helgen! ♥ Veckan som gått har inte varit speciellt innehållsrik dock, det har inte blivit något jobb, även om jag skulle behövas därnere, men det blir förhoppningsvis jobb nästa vecka om de har lika mycket att göra. Istället har jag gått på härliga långpromenader med finaste vovvan, fortsatt med det förbannat tråkiga, tidskrävande men ack så viktiga jobbsökandet, utvecklat mina matlagningsskills o äntligen läst klart Män som hatar kvinnor! Haha, jag har varit otroligt seg med att läsa den.. På Cypern sov jag praktiskt taget med den under den första veckan, sen la jag undan den när jag kom hem, o nu i måndags började jag läsa på allvar igen.. Men den har varit värd all lästid, för den är så förbannat bra!!! Jag har aldrig tidigare läst en så genomtänkt o pålitlig deckare, med en så underbar skrivstil o prosa, den är så trovärdig! Jag kan bara konstatera att det är en STOR skam att Stieg Larsson hann avlida innan böckerna kom ut, o att hans plan om att ge ut ytterligare sju böcker i Millenniumserien aldrig kommer att få se dagens ljus.. Nu ska jag med glädje läsa de två andra böckerna, o jag hoppas inte att jag är ensam om att tycka att Lisbeth Salander är den coolaste karaktären sedan Astrid Lindgren började skriva om Pippi?

Det var väl ungefär allt för nu, ja.

På återseende, om inte en viss Tobias tänker stjäla all min uppmärksamhet under helgen! :) :) :)



Ett mästerverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0