111009

Idag är det söndag o helgen lyder mot sitt slut, men vad trevlig den har varit! :)
I fredags kom älskling o Annica hit o då blev det fajitas, fredagsmys o en massa roligt prat o skratt, sen på lördagen var det marknad för hela slanten i gamla hederliga Strängnäs, vilket var lyckat. Man fick med sig det gamla vanliga hem - munkar, chokladbollar, godisremmar, strumpor samt en megaöverdrivetskööön tjocktröja som jag fyndade, så NU kommer jag att överleva vintern utan de annars obligatoriska köldskadorna! En skön o avkopplande helg med ett av de absolut finaste sällskap som finns - det är så en helg ska vara! ♥ Så det får snart göras om! :))

Annars finns det väl ingen som har undgått att se att hösten har kommit för att stanna, vilket var speciellt märkbart i lördags när solen försvann bland molnen o det blåste o kom riktiga köldvindar.. Så då blev mannen som sålde de inbjudande vinterhandskarna glad när jag blev tvungen att inhandla ett varmt par av honom i lördags ;P True lifesavers kan jag säga!! Trots kylan så är hösten så vacker med alla varma färger o fina löv.. När jag var iväg på en långpromenad med Siri häromdagen stod jag för ett ögonblick o beundrade allt med hösten, o det här blev resultatet:









Det var dä, dä, snart ny vecka o förhoppningsvis lite jobb!

Tjohejsan!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så mysiga höstbilder vännen!! :))

2011-10-11 @ 21:58:43
URL: http://guldetblevtillsand.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0