110912

Ja halloj på er!

Idag har man hunnit med en hel del! Dagen började med att jag blev väckt av ett telefonsamtal, där jag blev erbjuden jobb på förskola imorn, o självfallet tackade jag ja! :D Det kan hända att det blir fler dagar i veckan, men nu är morgondagen först i fokus, o upp tidigt blir det, redan 06.30! Men det kan behövas efter den mängden sovmornar sedan student o semester ;] Sen bar det av till stan för diverse ärenden, bland annat släpade man hem fem matkassar o gick sedan ut på en rask promenad med kära hunden. Nu sitter jag o njuter av en kopp te o god musik, vilket lär fortskrida kvällen ut :D

Det var allt för nu, tills nästa gång får ni ett litet smakprov på alla härliga bilder från semestern! :D Adíos!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yeey, så kul att du fick jobba nu älskling!! :DD Hoppas det blir fler dagar :]]



O du är såå fin på det där fotot älskling! <3

Stranden o havet ser ut att vara jättehärligt! :]

2011-09-12 @ 21:18:20
Postat av: Sara

Åhh så härlig bild! :)

2011-09-19 @ 23:29:14
URL: http://saralive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0