110923

Ja godmorgon på er igen då! :D
Just nu ligger jag o snoozar så skönt med Spotify som sällskap, jag behöver inte gå upp förrän om ungefär 75 minuter.. Mmm, jag älskar att vakna tidigare än jag behöver o bara ha min egna lilla tid på morgonen!
O jobbet gick alldeles ypperligt i onsdags, dock var det en omväxling att jobba med de äldre barnen, men det var lika trevligt det! Det blir jobb hela nästa vecka minus tisdagen, o det tummar vi upp på rejält eller hur?! :DDD Då blir det jobb med storbarnen också.
Men idag blir det annat, i eftermiddag åker jag till Örebro för att möta upp älsklingen min o ha en skön helg tillsammans :)) It'll be super!
Men nu tänkte jag snooza färdigt med lite fanTOTOistic örongodis! ;]
Have a good day and all that! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0