Positivt överraskad o överrumplad!

Oj oj, snacka om att jag blev både överrumplad o överraskad av alla kommentarer igår!! haha, jag antar att jag fanns med på ett hörn på blogg.se's förstasida igår, för vad annars liksom? ;P Nä, men tack så mycket för att ni läser, det känns superbra!
Här i höstlika Strängnäs är det annars molnigt o kallt, men jag ska snart förflytta mig mot centrum för att uträtta lite ärenden. Bland annat hoppas jag på att hitta lite klädfynd o en snygg o rymlig väska att ha nu när det börjar bli kallare o kallare.. Wish me luck!

Until next time, dansa o ha det allmänt trevligt till lite schysst 80-tals fusionpoprock, whatever ->  :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0