120411

Oj så vuxen man blivit hörni! :D För en liten stund sen e-deklarerade jag för allra första gången, vilket var lätt som en plätt! O dessutom blev jag rätt överraskad över hur mycket jag faktiskt kommer få tillbaka, trots att jag inte jobbade alls lika mycket förra året som gjort o gör nu i år. Men här finns inget rum för klagan inte, nej nej!! :D

Annars har jag vid flera tillfällen desperat försökt att publicera inlägg om Mustasch innehållande bilder o annat skoj, men bloggappen är ju fullkomligt useless när det kommer till att ladda upp bilder, länkar osv, så det har fått skjuta på sig.... Men jag ska fixa det idag på min gamla hederliga Acer-PC.

Stay tuned, o tills dess kan ni "whiplasha" er till denna svängiga dänga:

Mustasch - "Cold Heart Mother Son"


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Låten som för övrigt är favoriten från nya skivan! :DD Älskar det tunga, råa riffet 8) Så den hoppas jag de behåller när vi går på dom nästa gång 8D

2012-04-12 @ 19:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0