120413

Fredagen den 13e idag då, men trots det onda omet så har jag lyckats undanhålla mig från diverse bad happenings! Det enda jag kan tänka mig är väl att småbarnen var ovanligt högljudda o vilda på jobbet idag, vilket resulterade att jag föll in i en trötthetskoma när jag la mig i soffan framför tvn.. Det är livsfarligt att sätta sig ner o koppla av efter en arbetsdag, man slocknar på en gång! Men efter nån tre kvarts powernap blev jag tillräckligt pigg till att titta på den ultimata fredagsunderhållningen här hemma: Let's Dance. O visst vore det bra häftigt att vara dansare.. Konditionen, kroppen, alla häftiga outfits.. Rätt coolt hur man kan bli så grymt skicklig som de professionella dansarna ändå är. Kudos to them all!

Jag utlovade en riktig slökväll till mig själv o det har allt uppfyllts. Nu ska det bli OERHÖRT skönt att få slockna på kudden o förhoppningsvis drömma om nåt trevligt, eller drömma mardrömmar vilket jag är mycket bättre på att göra :D

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0