120422

Hela denna veckan har jag varit upptagen med jobb, så vid fyratiden i fredags var jag skapligt trött o 100 % redo att ta helg, vilket jag minsann gjorde! Slocknade i princip på soffan med en gång. O gårdagen var lugn o skön, jag begav mig bland annat ut på en cykeltur o löste korsord o bara var. Idag ser väl dagen ungefär likadan ut, då inte vädret bjuder på nåt större ute. Men såna dagar är också tillåtna!

Annars ser jag mycket fram emot de kommande veckorna då jag bland annat ska:

- Fira första maj med älsklingen som kommer hit över en långhelg

- Åka till Stockholm över en dag med älsklingen, mor o far o kära syrran

- Åka till Loka Brunn o fira jämna födelsedagar

- Ta tåget till Göteborg o Liseberg o se Raffe o co i Mustasch

O inte långt efter det är det snart dags för älsklingens student o sen är sommaren här!! :D

Kan det bli bättre??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0