120425

Vad olustigt det känns när man känner sig småsjuk korta stunder o sen bara försvinner det? Igår kväll hade jag riktigt ont i halsen o när jag vaknade imorse så kändes det ungefär likadant inklusive en hejdundrans huvudvärk. Men sen har det försvunnit o återkommit i perioder under dagen. Som att det är något som inte riktigt vill bryta ut. Förhoppningsvis tänker -vad det nu än är- aldrig bryta ut! :D

Just nu ligger jag i sängen o lystrar till lite Def Leppard. Snart läggdags o under morgondagen väntar än mer jobb, alltid lika härligt med sysselsättning! Känner mig lyckligt lottad som har det i jämförelse med många andra. Man ska inte ta allt för givet!

Men det jag längtar till mest är min lilla tok! Nu får det snabba på, är trött på den här distansgrejen nu.....

Godnatt o sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0